Naujienos

Mokyklose juntama atskirtis daro įtaką vaikų mokymosi kokybei

„Viena pagrindinių žmogaus teisių yra mokslas. Tačiau Europos šalyse vis dar juntama atskirtis, liečianti vaikus, kuomet specialių poreikių turintys vaikai, romų tautybės ar emigrantų vaikai turi mokytis atskirose mokyklose. Tai – vaikų teisių pažeidimas, darantis neigiamas pasekmes mūsų visuomenei. Šalys narės turi galimybę apsaugoti kiekvieno vaiko teises į kokybišką mokslą be diskriminacijos“, – teigė Europos Tarybos Žmogaus teisių komisaras Nils Muižnieks.

Šiam klausimui spręsti pateikta ataskaita, kurioje apžvelgiamos svarbiausios priežastys, nulėmusios socialiai pažeidžiamų vaikų atskirtį mokyklose bei galimi būdai kovoti su pastaraja problema.

Daugiau informacijos: http://www.coe.int/en/web/portal/-/school-segregation-still-deprives-many-children-of-quality-education